Legnépszerűbb bejegyzéseink
Be real – a hagyományos közösségi média új dimenziója
A Facebook, Instagram és TikTok térnyerésével párhuzamosan egyre több média-szakember és pszichológus emelte fel a hangját az ellen, hogy ezek az alkalmazások sok esetben teljesen fals képet mutatnak a felhasználóikról, ami bizony rendkívül káros hatással van az...
Brandépítés okosan – avagy hogyan tervezd hatékonyan a marketing költségeidet?
Ma már nem kérdés, hogy amennyiben egy termék vagy szolgáltatás értékesítése, márka népszerűsítése a célunk, akkor megkerülhetetlenek a digitális marketing eszközei. A legújabb trendeket jó esetben figyeljük, jobb esetben naprakészen követjük, ideális esetben pedig...
Hogyan építsd márkád TikTok marketinggel 2023-ban?
TikTok Marketing: bemutatjuk, hogyan használd a TikTok hirdetéskezelőjét, mint egy profi TikTok marketinges. Legtöbben még mindig nem veszik komolyan a TikTokot, mint médiumot és marketing eszközt. Pedig ideje lenne, 2023 van, és van olyan tehetséges TikTokker – akit...
Lényeges különbségek a hagyományos és a digitális marketing között
A 21. századi felpezsdült üzleti szférának ma is elengedhetetlen eleme a marketing, melynek fő célja a termékek vagy szolgáltatások célközönség előtti megismertetése és értékesítése. A marketing egy olyan eszköz a legkülönfélébb vállalatok és szervezetek kezében,...
A nagy márkák mögött jó (digitális) marketingstratégia áll
Ahogy a valamilyen területen élenjáró emberek mögött egy rendíthetetlen pártfogó, mentor vagy segítő áll, úgy a nagy márkák sikerútját is végigkíséri egy minden esetben ideálisnak bizonyuló marketingstratégia, mely által folyamatos növekedésnek örvendhet. E...
A vállalkozás, a weboldal és az online marketing
Ha önmagunk ösztönzése során vetünk egy szempillantást a történelem nagy felfedező-vállalkozóira, szinte magával ragad az alkotókedv, a valami maradandót alkotás iránti leküzdhetetlen vágy. Megfigyelhetjük, hogy a társaik közül kimagasló alkotókat körüllengi...