TikTok Marketing: bemutatjuk, hogyan használd a TikTok hirdetéskezelőjét, mint egy profi TikTok marketinges.
Legtöbben még mindig nem veszik komolyan a TikTokot, mint médiumot és marketing eszközt. Pedig ideje lenne, 2023 van, és van olyan tehetséges TikTokker – akit egészen a Glamour címlapjáig repítettek egyedi tartalmai. Egyértelműen eljött a TikTok marketing ideje!
Az elmúlt hónapokban ügynökségként számtalan példát láttunk hihetetlen mértékű organikus (nem fizetett) növekedésre, valamint szintén jó néhány kreatív, fizetett hirdetés mutatta mire is képes valójában – óriási elérés, rengeteg megrendelés – utóbbira már te, kedves olvasó is biztosan felkapod a fejed.
Természetesen, nem azt állítom, hogy mindenkinek beilleszthető a stratégiájába, de elvből ne vesd el a TikTok marketinget, csak azért, mert korábban nem volt szimpatikus a platform, a sok „énekelős, táncolós videó miatt”
Ha érdekelne milyen más platformok vannak, ahol érdemes lehet megjelenned egy nagyon részletes leírást találsz itt.
Kedvcsinálónak bemutatjuk mennyi lehetőség rejlik benne, ezúttal kimondottan a fizetett hirdetésekre koncentrálva.
Tovább a letöltéshez
Végre Magyarországon is hirdethetsz TikTokon:
Nem baj, ha eddig nem foglalkoztál a kérdéssel, viszont ideje tisztában lenned vele, Magyarországon is elérhető a TikTok Ads Manager (a TikTok hirdetéskezelő). Egyre nagyobb az igény a TikTok marketingre.
TikTok Marketing 2022-2023
Mi ügynökségként egészen az elején abban a szerencsés helyzetben voltunk, hogy szinte az elsők között tudtuk tesztelni, viszont az ügyfeleink számára, elég körülményes volt a kezdetekben egy-egy fiók létrehozása. Többször heteket kellett a kiemelt kapcsolattartónkra várni, annyira el volt úszva a sok induló ügyfél miatt.
Azonban mostantól ennek vége, akár már te is tudsz azonnal regisztrálni, mutatjuk a szükséges lépéseket.
Így Indítsd el még ma az első TikTok marketing hirdetésed:
Első lépésként regisztrálnod kell egy hirdetési fiókot, az alábbi linkre kattintva:
Sikeres regisztráció után, egy ehhez hasonló felület fog fogadni – az „Egyszerűsített módban”, 3 féle kampányból választhatsz, balról jobbra a legfontosabb tulajdonságaik:
1.Közösségi interakció:
- A követőid számát növelheted vagy,
- a TikTok profil a látogatottságára is tudsz optimalizálni
2.Weboldal látogatások:
- Kissé félrevezető elnevezés, mert a weboldal forgalom mellett, akár alkalmazásra is lehet optimalizálni a kattintásokat.
- Sőt célközönségek beállítása után, akár azokat az embereket is megcélozhatjuk, akik korábban letöltötték az alkalmazásunkat.
3.Ügyfél leadek generálása:
- Más platformokról már ismerős lehet a lead generáló hirdetés.
- Személyre szabható űrlappal segíti a TikTok az új ügyfelek megszerzését.
- A kérdőív, a profil-, és a háttérkép is teljesen személyre szabható.
- Az űrlap kitöltése után eldönthetjük, hogy mi legyen a következő lépés (pl.: landingre tereljük őket).
- A legjobb az egészben, hogy még CRM rendszerekkel is összeköthető – így több folyamatot tudunk akár automatizálni.
Állítsuk be együtt első forgalom terelő kampányodat:
Legtöbbször a konverziók-, vagy a weboldal forgalom növelésével kerestek meg minket, ezért utóbbin keresztül (középső hirdetési cél) fogjuk a hirdetés beállítások egy részét bemutatni.
Célközönséget és a megjelenés helyét állíthatjuk be:
Az első fülön, a helybeállításoknál egyelőre csak országosan tudunk szűkíteni.
Viszont, személyre szabható a nem, a korosztályok, és a nyelv beállítása is.
TikTok marketing erőssége: érdeklődési körök:
Ami, az előbbi demográfiai opcióknál sokkal érdekesebb, és a TikTok valódi erejét adja, azok az érdeklődési körök alapján lévő beállítások, amit folyamatosan bővítenek a fejlesztők. Átlag felhasználóként is érzékelhetjük, mennyire pontosak a TIkTok algoritmusai, mindig érzékeli milyen terület érdekel, és ez alapján ajánlja a következő videókat.
Reklám költség megadása:
Ezután beállítjuk a napi reklám költést (ezt egyébként teljes időtartamra is megadhatjuk).
Valamint a kampány kezdeti-, és vég dátumát is megadhatjuk.
Az utolsó lépések egyike:
Eldönthetjük, hogy összekapcsoljuk a „sima” TikTok fiókunkkal a hirdetési fiókot, és így hirdetünk, vagy összekötés nélkül TikTok Ads Manager fiókból indítjuk el kampányunkat.
Mire itt tartasz az olvasásban, már lehet ki is találtad mi legyen az első hirdetésed. Mi mindenképpen a videós formátumot javasoljuk.
Hogyan legyen még hatékonyabb a Tiktok Marketing kampányod?
Az elején említettem, hogy az „Egyszerűsített módot” használtuk, ezért csak 3 kampányt tudtunk bemutatni. Viszont, lehetőséged van további beállításokra, ha átkattintasz a sokkal profibb Custom mode-ra:
A legfontosabb információkat, összeállítottuk neked, amit egy pillanat alatt letölthetsz egy e-book formájában.
Kattints ide, amennyiben érdekel az INGYENES – TikTok Titkok.