Legnépszerűbb bejegyzéseink
Hogyan építsd márkád TikTok marketinggel?
Legtöbben még mindig nem veszik komolyan a TikTokot, mint médiumot és marketing eszközt. Pedig ideje lenne, 2022 van, és van olyan tehetséges TikTokker – akit egészen a Glamour címlapjáig repítettek egyedi tartalmai. Az elmúlt hónapokban ügynökségként számtalan...
Lényeges különbségek a hagyományos és a digitális marketing között
A 21. századi felpezsdült üzleti szférának ma is elengedhetetlen eleme a marketing, melynek fő célja a termékek vagy szolgáltatások célközönség előtti megismertetése és értékesítése. A marketing egy olyan eszköz a legkülönfélébb vállalatok és szervezetek kezében,...
A nagy márkák mögött jó (digitális) marketingstratégia áll
Ahogy a valamilyen területen élenjáró emberek mögött egy rendíthetetlen pártfogó, mentor vagy segítő áll, úgy a nagy márkák sikerútját is végigkíséri egy minden esetben ideálisnak bizonyuló marketingstratégia, mely által folyamatos növekedésnek örvendhet. E...
A vállalkozás, a weboldal és az online marketing
Ha önmagunk ösztönzése során vetünk egy szempillantást a történelem nagy felfedező-vállalkozóira, szinte magával ragad az alkotókedv, a valami maradandót alkotás iránti leküzdhetetlen vágy. Megfigyelhetjük, hogy a társaik közül kimagasló alkotókat körüllengi...
A marketing nem (csak) reklám
Előfordul, hogy egy stratégiai probléma gyökere ott érhető tetten, ahol a marketing fogalmát a reklám szinonimájaként szerepeltetik. Ez az állítás azonban nem felel meg tökéletesen a valóságnak, hiszen a reklám a marketing részeként tartható számon, nem pedig azzal...
A hashtag mint a közösségi média Ariadné fonala, a digitális birodalom precíz navigátora
És amiért megéri a rácsos szimbólumot marketingeszközként is lendületbe hozni… Az internet népes tábora fontosnak tartja, rendszeresen használja, mégsem ismerjük kellő alapossággal. Mi az? Eltaláltad! A hashtag. De mit is rejt magában ez a rácsos szimbólum...