Legnépszerűbb bejegyzéseink
UGC: Hogyan használd fel igazán jól a vásárlóid által készített tartalmakat?
UGC, vagyis a felhasználók által generált tartalom, amit a vásárlóid vagy követőid készítenek és osztanak meg a márkáddal vagy a termékeiddel, szolgáltatásaiddal kapcsolatban. Ez lehet például egy fotó, egy videó, egy vélemény vagy esetleg egy történet. A UGC...
A legújabb digitális marketing trendek – 2024-ben is
2022-ben a politikai és gazdasági helyzet radikális átalakulásával együtt a vásárlási szokások és a felhasználók magatartása is rengeteget változott. A digitális marketing eleve egy folyton változó iparág, ahol nem elég a trendeket naprakészen követni: célszerű szinte...
Hogyan építsd be a FOMO-t az online marketingbe, hogy a vásárlóid úgy érezzék, hogy most kell cselekedniük?
Az online marketing világában a konverzió elengedhetetlen része a marketing stratégiának. A sikeres konverziók kulcsfontosságú elemei közé tartozik a meggyőző tartalom. Azonban, ha szeretnénk igazán kiemelkedni a tömegből, akkor érdemes figyelembe venni a...
Google Analytics4 – egy új időszámítás a forgalomelemzésben?
Lehetsz akár vállalkozó, vagy marketing-szakember, valószínűleg nem mondunk újat azzal, hogy a weboldala(i)d folyamatos elemzése elengedhetetlen ahhoz, hogy tudd, mi zajlik pontosan az online felületeiden, és ezen információk birtokában miben, és hogyan...
Influencer marketing – hogy csináld jól 2023-ban is?
Az influencer marketing még mindig kicsit az online marketing ,,mostoha” gyermeke: talán picit ferde szemmel nézünk rá, sőt lehet nem is értjük sokszor igazán, ugyanakkor elvitathatatlan, hogy továbbra is, – és egyre inkább –...
Be real – a hagyományos közösségi média új dimenziója
A Facebook, Instagram és TikTok térnyerésével párhuzamosan egyre több média-szakember és pszichológus emelte fel a hangját az ellen, hogy ezek az alkalmazások sok esetben teljesen fals képet mutatnak a felhasználóikról, ami bizony rendkívül káros hatással van az...