Legnépszerűbb bejegyzéseink
A legújabb digitális marketing trendek – 2023-ban is
2022-ben a politikai és gazdasági helyzet radikális átalakulásával együtt a vásárlási szokások és a felhasználók magatartása is rengeteget változott. A digitális marketing eleve egy folyton változó iparág, ahol nem elég a trendeket naprakészen követni: célszerű szinte...
Google Analytics4 – egy új időszámítás a forgalomelemzésben?
Lehetsz akár vállalkozó, vagy marketing-szakember, valószínűleg nem mondunk újat azzal, hogy a weboldala(i)d folyamatos elemzése elengedhetetlen ahhoz, hogy tudd, mi zajlik pontosan az online felületeiden, és ezen információk birtokában miben, és hogyan...
Influencer marketing – hogy csináld jól 2023-ban is?
Az influencer marketing még mindig kicsit az online marketing ,,mostoha” gyermeke: talán picit ferde szemmel nézünk rá, sőt lehet nem is értjük sokszor igazán, ugyanakkor elvitathatatlan, hogy továbbra is, – és egyre inkább –...
Be real – a hagyományos közösségi média új dimenziója
A Facebook, Instagram és TikTok térnyerésével párhuzamosan egyre több média-szakember és pszichológus emelte fel a hangját az ellen, hogy ezek az alkalmazások sok esetben teljesen fals képet mutatnak a felhasználóikról, ami bizony rendkívül káros hatással van az...
Brandépítés okosan – avagy hogyan tervezd hatékonyan a marketing költségeidet?
Ma már nem kérdés, hogy amennyiben egy termék vagy szolgáltatás értékesítése, márka népszerűsítése a célunk, akkor megkerülhetetlenek a digitális marketing eszközei. A legújabb trendeket jó esetben figyeljük, jobb esetben naprakészen követjük, ideális esetben pedig...
Hogyan építsd márkád TikTok marketinggel 2023-ban?
TikTok Marketing: bemutatjuk, hogyan használd a TikTok hirdetéskezelőjét, mint egy profi TikTok marketinges. Legtöbben még mindig nem veszik komolyan a TikTokot, mint médiumot és marketing eszközt. Pedig ideje lenne, 2023 van, és van olyan tehetséges TikTokker – akit...